piątek, 4 listopada 2011

Wróżka

Czyli mody na wodogłowie ciąg dalszy. W dzisiejszym odcinku: Prophetess.


Na szczęście w przypadku tej figurki dysproporcje tak nie rażą. Bujne włosy, może wytapirowane trochę i stąd całe to wrażenie (sic!). Prosta forma, przypominająca trochę pion szachowy zdaje się być nieco nudna i szczerze przyznam, że nie przekonuje mnie jej skromność.

Wystarczy jednak spojrzeć na rysunek postaci, aby dojść do wniosku, że się chyba rysownik z rzeźbiarzem pokłócił. Jak nie wiele trzeba było, aby dodać trochę dynamiki tej postaci, ale ktoś się uparł no i masz. Niestety nie odważyłem się, żeby poprawić naszej pani pozę, ale nie wykluczone, że jak długo będę na nią patrzył, to to w końcu zrobię.


Skoro tamci się nie dogadali, to ja również postanowiłem zrobić delikatne odstępstwo i uraczyć szaty Wróżki nieco innym odcieniem. To jeden z nielicznych grzechów jakie popełniłem przy interpretacji postaci, ale wybitnie mi ten nie-wiadomo-jaki kolor nie pasował. Myślę, że figurka dzięki temu zyskała na charakterze, ale jestem skory do polemiki.

Jakby kto pytał, to figurka ma równo 3cm.

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Niezbyt podoba misie ta figurka ale rysunek to juz jest w ogóle porażka. Jak tak ma wyglądac grafika w nowym Talismanie to zaczynam mieć wątpliwości... no i te rozmiar - Serio az 3 cm? myślałem ze figurki są zbliżone do tych z descenta :>

Lukas

Big Forehead pisze...

Ten rysunek to na szczęście tylko wczesny szkic, nie miałem innego, który nie byłby całą kartą postaci. Figurki nie są duże, ale to zależy oczywiście od rodzaju postaci. Generalnie najmniej okazale prezentują się te z wersji podstawowej. Zobaczysz co będzie działo się później. Bez obaw ;)

quidamcorvus pisze...

A mógłbyś zrobić zdjęcie z jakimś modelem z Warhammera?

A malowanie dużo lepsze niż model ;)

Big Forehead pisze...

Zdjęcia porównujące figurki Talismanu z Warhammerem będą niebawem.
@quidamcorvus Dzięki za uznanie :)
@figurkowo Przykłady grafik masz np w poście "Talisman - czy warto?", więc myślę, że ogólnie nie ma na co narzekać ;)

Anonimowy pisze...

mam juz swój egzemplarz gry - wszystko prezentuje się całkiem spoko :)

Big Forehead pisze...

Cieszę się :) Mówiłem, że nie ma się czym zrażać. Jeśli zdecydujesz się kiedyś na zbieranie dodatków to zobaczysz, że będzie jeszcze lepiej i ładniej. Powodzenia w świecie Talismanu!

Unknown pisze...

ktoś powiedział by mi prosze umiejętności wrózki ,jej ilość żyć i .... ponieważ zgubiłam do niej krtę

Unknown pisze...

ktoś powiedział by mi prosze umiejętności wrózki ,jej ilość żyć i .... ponieważ zgubiłam do niej krtę

Prześlij komentarz