niedziela, 23 października 2011

Od początku

Jak zaczynać, to od początku! A zatem co następuje:

Project Crusader, skala 1:10
- baza Fimo Classic (utwardzona)
- modelowanie Super Sculpey

Z racji tego, iż już jestem pewien, że nie zmienię tworzywa należy wedle wcześniejszych zaleceń przymocować rzeźbę na czas obróbki. Postanowiłem, że już wcześniej usunę wystające ze stóp druty (aby dodać je tuż przed ostatecznym montażem do podstawy). W zamian za to zbudowałem niepozorną konstrukcję, która bezlitośnie wkręca się w plecy jegomościa i słusznie usztywnia postawę. Na nogach więc stoi własnoręcznie.

Pierwszy narzut i oto co powstało:


Tym razem miałem już trochę dosyć po raz kolejny zaczynać od buta, więc zacząłem od góry i tak powoli będziemy się poniżać:




Teraz już na prawdę nie mam na co narzekać. Zostaje tylko praca. Niebawem kolejny update.

2 komentarze:

quidamcorvus pisze...

No, świetnie to wygląda. Gratuluję (i zazdroszczę) umiejętności rzeźbienia ;) :)

Big Forehead pisze...

Dzięki wielkie! Też Ci kibicuję, więc jesteśmy na bieżąco ;)

Prześlij komentarz